A never-ending summer










We Zomeren wat af deze zomer.
Lange, warme, zwoele, lome avonden,
Heerlijke avondwandelingen.
Fijne fietstochten.
Kamperen 
en picknicken in de tuin
met deze heerlijke bramentaart als dessert!
Eindeloos genieten.
Zou dit ooit gaan vervelen?

A never ending summer.
Long, warm, sultry evenings.
Wonderful walks.
Outdoor living, 
sleeping and eating in the garden,
a delicious blackberry pie as a dessert.
Enjoying endlessly.
Will I ever get bored?


Dit heerlijke recept vind je hier, op de mooie blog van Gertrud 

You can find the delicious recipe here, on Gertrud's beautiful blog

Comments

  1. Ik ontdekte de blog van Gertrud al een keer via mijn nichtje Stephanie. Ik krijg aan het eind van de week bezoek en maak dan van deze taart mini taartjes, lijkt me ook leuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat leuk te lezen ;-) Hoop dat het smakelijke taartjes worden..

      Delete
  2. Oh lekkere taart!Geniet van de zomer maar van mij mag de temperatuur onder de 30 graden blijven ;-)

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie foto's Alet. En wat een bramen al, best wel vroeg denk ik. De taart ga ik opslaan, lijkt mij heerlijk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuk Jeanette, dank je wel voor het bewaren van het recept ;-)

      Delete
  4. Heerlijk! Mooie plaatjes en lekker zomerfruit. Ik plukte bij ons achter in de tuin al ruim een kilo vanmiddag (tot mijn verbazing).

    ReplyDelete
  5. Heerlijk he, geniet er nog even van!

    ReplyDelete
  6. Nee, dit zomerweer gaat mij niet snel vervelen. En hoe fijn is het om het te beleven zoals jij het beschrijft!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts