Mix and Match






Een bezoekje aan aan m'n favoriete brocante winkel leverde me weer 
een paar mooie schatten op.
Ik ging voor een paar oude schalen (om in te voorzaaien - zie vorige post)
maar kwam uiteindelijke (ook) thuis met deze mooie oude wijn- en champagneglazen, 6 van elk. 
Ik hou van de kleur en het bewerkte glas.
De 2 bruine en 2 groene kommetjes moesten ook mee.
Ik heb misschien nog nèt geen kommetjes-tik maar het is al een mooie verzameling aan het worden. 
Precies zoals ik het graag zie; een gezellige mix van van alles en nog wat :-)
Ik wens jullie allemaal een heel fijn Paasweekend!

#

At my favorite Brocante shop, I found these beautiful treasures.
I love the color and the shape of the wine- and champagne glasses.
The green and brown bowls mix and match perfectly with the other ones. 
Exactly de way I like it.

Comments

  1. Goede vangst, Alet! Ik zou hier ook blij mee zijn. Fijne Paasdagen.

    ReplyDelete
  2. Kijk maar uit voor je het weet heb je kasten vol....kuch ...🙃 liefs fijne dagen Ria 🐣🐰💛🧡🌞🐥

    ReplyDelete
  3. Mooi Alet, het past bij jullie.
    Ik zag bij Ikea ook waterglazen in die kleur, die ga ik denk ik nog kopen voor dochter, die houdt daar ook van (en ook van kringlopen).

    ReplyDelete
  4. Oh die glazen!Die zou ik ook niet hebben kunnen weerstaan vermoed ik ;-) De laatste tijd een lichte voorkeur voor roze terwijl ik dat ervoor nooit had!!Voor jullie ook een fijn Paasweekend.

    ReplyDelete
  5. Het staat allemaal prachtig bij elkaar, wat een fijne aankopen! En straks nog een kast erbij ;-)
    Fijne zonnige dagen samen!

    ReplyDelete
  6. Oooh ja, wat mooi! Ik zou ook zo alles gekocht kunnen hebben wat jij nu heb gekocht! Prachtig! Geniet er maar fijn van. Ook van het Paas weekend! :)

    ReplyDelete
  7. Wat een fijne combinatie van stijlen. Leuke vondsten!

    ReplyDelete
  8. Ja echt leuk zo’n “allegaartje”
    Nog een leuke tweede Paasdag.

    ReplyDelete
  9. Dat roze glasswerk is echt heel mooi!!

    ReplyDelete
  10. Mooi! helemaal mijn snaak

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts