These thrift finds made my day even more sunnier!









Ik ben een vroege vogel.
Ook op zondag.
Ik geniet van de stilte, het even alleen zijn. 
Deze morgen profiteerde ik hiervan door weer eens een brocante te bezoeken.
Ik ging op tijd zodat het nog niet te druk en te warm was.
Ik slenterende heerlijk langs alle uitgestalde brocante waar.
En vond weer een paar mooie schatten en dit maakte mijn dag nog zonniger!
Fijne zondag allemaal.


#

Meilleur moment pour visiter une brocante; tôt le matin car pas encore trop chaud et pas encore trop de monde.
J'avais de la chance car il y a eu des belles trouvailles!

Comments

  1. Ik begrijp de titel van je blogje helemaal hoor! Superleuk allemaal!

    ReplyDelete
  2. De morgenstond heeft goud in de mond.
    Ik zie het helemaal voor me en wat een pareltjes heb je gevonden. Genieten!

    ReplyDelete
  3. Wat een heerlijke vondsten. Ik snap je blijdschap helemaal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Ingrid, leuk dat je komt kijken en een reactie achterlaat!

      Delete
  4. Ohhhh, VERLIEFD op één (twee) van jouw schatten! Je mag één keer raden ;-)
    XOXO

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts