Zomerse drankjes bij winterse temperaturen........
















Geen sneeuw hier in Noord Frankrijk maar wel prachtig winterweer.
Geen school voor jongste op woensdag.
Wat hem betreft zeeën van schermtijd. Wat mij betreft dus iets minder. 
Het weer lokte mij om naar buiten te gaan. 
Hij stond niet te springen maar heeft uiteindelijk zichtbaar genoten.
Eén - nul voor mama ;-)

Het werd een rondje dorp en platteland. We hebben hier geen 
supermarkt maar ik vind het fijn om mijn groenten en fruit bij 
de boer te halen.

Het weer vroeg om warme chocolademelk maar de 
zelfgemaakte aardbeiensiroop van de boer stond naar 
hem te lonken. Het zomerse drankje smaakte goed, 
zelfs bij deze winterse temperaturen.

En de één na laatste foto is voor jouw Bettie: Bertiebo/ gezichtje
Op zoek naar gezichtjes in alledaagse dingen was dit gisteren onze vondst.


Comments

  1. Wat een mooie foto's Alet. Fijne herinnering.
    En ik dacht direct bij de een na laatste foto: I see faces, die 'moet' naat Bettie.

    ReplyDelete
  2. Ik zie er ook regelmatig tegen aan om naar buiten te gaan,de koude in maar achteraf altijd content dat ik het toch gedaan heb.Heerlijk de frisse lucht in!Mooie foto's weeral!

    ReplyDelete
  3. Ook zonder sneeuw een mooie fotoserie, Alet.

    ReplyDelete
  4. Super, zelfs een koude dag heeft zijn charmes! Leuke foto's!

    ReplyDelete
  5. Oh, wat leuk om mee te kijken! Leuk ook dat jullie een gezicht voor Bertie hebben gevonden.

    ReplyDelete
  6. Blauwe lucht, zon en windstil (volgens mij val ik in herhaling) het maakt de winter heerlijk. Frisse lucht en genieten van de omgeving daarin schuilt waar geluk. Zie ik op de laatste foto nou bintjes te koop? Die zie ik hier niet meer.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts