Kunst van het loslaten



Weer een stapje verder in de kunst van het loslaten.

Een kunst die ik (nog) niet foutloos beheers.

Maar zeg eens; leren we zoiets ooit helemaal?

Het is niet eenvoudig en weer een nieuwe uitdaging.

Ik geniet van z'n enthousiasme en z'n verhalen.

Ik doe een stap terug in de tijd en zie mezelf hetzelfde doen

maar dan in tegenovergestelde richting.

Ik heb hele mooie herinneringen aan deze periode.

Nu 29 jaar later gaat oudste zoon 6 maanden studeren in Nederland

en ik wens hem natuurlijk hetzelfde, een fantastische periode

waar hij later met net zoveel plezier op terug kan kijken.

Comments

  1. Het moet en het is goed en het went. Maar makkelijk is het niet. Onze dochter ging een jaar naar Amerika, dus ik heb ervaring.

    ReplyDelete
  2. Wat Betty zegt is helemaal waar en het went echt. Je moederhart zal altijd met ze verbonden blijven, waar ze ook zijn. Dochter zat een half jaar in Zuid-Afrika en toen waren er nog geen mobiele telefoons. Nu zit kleinzoon van 19 in Ecuador, ik app veel met hem. Hij doet vrijwillegerswerk en heeft de tijd van zijn leven.

    ReplyDelete
  3. Als moeder zul je dat altijd voelen, maar het went echt.
    En hij, hij gaat genieten en dat gun je hem van harte.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts