In de tuin, nooit alleen.....





Gezellige dames en één heer. 
Super gezellig maar ze lopen je ook de hele tijd voor de voeten :-)
Waar je ook loopt en wat je ook doet dat dribbelt de hele tijd maar achter en voor je aan. 
Het tuinieren is langszaamaan weer begonnen. 
Ze voorspelden veel zon en 20 graden vorige week woensdag, wat achteraf wat te enthousiast bleek. Het bleef bewolkt en de temperatuur kwam niet boven de 12 graden. Maar dat mocht de pret niet drukken, het is echt genieten om weer buiten bezig te kunnen zijn. Op het moment ben ik vooral nog aan het opruimen, verdeel ik compost over de tuin en maak ik plannen. 

Comments

  1. Heerlijk buiten zijn en jij hebt gezellig gezelschap.
    Ik ga zo meteen bij onze dochter in de tuin werken, het is zonnig en het kan wel 18° worden volgens de voorspelling.

    ReplyDelete
  2. Gezellig, maar lijkt mij ook wel een beetje eng, straks steek je de schep in de grond en raak je er eentje, of stap je achteruit en staat er daar eentje ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts