Gezellig bezoek

Photo credits by Liesbeth Disbergen























Toch wel een beetje nerveus ontving ik, op een zomeravond in juli, Liesbeth, haar man en hond in onze tuin. Liesbeth is fotograaf en een paar weken ervoor had ik gereageerd op haar oproep op Instagram (@sloppopyeah). Ze zocht en zoekt nog steeds moestuinen om te fotograferen.

Ik had natuurlijk gehoopt dat ze zou komen maar had het niet direct verwacht. De verrassing was dan ook des te groter toen ik een berichtje van haar kreeg waarin ze schreef dat ze ons graag wilde komen bezoeken. Ik woon in Frankrijk, niet direct bij haar om de hoek en begon ook wel een beetje te twijfelen of onze tuin wel aan haar verwachtingen zou kunnen voldoen. De tuin is nog lang niet af en er zijn nog veel plannen en mogelijkheden (en dat is misschien wel het leukste van allemaal). Maar het is in ieder geval mijn favoriete plekje en als je me zoekt kun je me meestal daar vinden :-)

Het was zo ontzettend leuk en super gezellig en ook nog eens een prachtige zomeravond! Liesbeth maakt prachtige foto's met een duidelijke eigen "signature". Ik ben echt groot fan van haar werk en ben dan ook ontzettend blij met deze reportage. Nogmaals hartstikke bedankt hiervoor Liesbeth!

De serie met foto's staat inmiddels ook op haar website : www.liesbethdisbergen.com
Neem zeker even een kijkje op haar mooie site 🍅🌶️🥕🌽

Comments

  1. Wat leuk om eens mee te maken en dat je tuin nog niet helemaal klaar is was voor haar zo te zien geen belemmering, eerder een uitdaging.
    Wat er al wel groeit en bloeit, is zeker de moeite waard.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Toos, zo kun je het inderdaad ook bekijken :-)

      Delete
  2. Zo mooi om zo'n reportage te hebben/krijgen van iets, waar je zo blij van wordt. Liesbeth maakt inderdaad mooie foto's. En ik heb een reportage van iets anders van jou, namelijk het huisje, gezien door de ogen van mijn zus.

    ReplyDelete
  3. Prachtige foto's, maar dat kan ook niet anders met zo'n plaatje van een tuin, mooie mensen en goed eten!

    ReplyDelete
  4. Dat zijn zeker prachtige foto's!! Ik ga meteen eens even snuffelen bij Liesbeth.

    ReplyDelete
  5. Dit is echt een fotografe met oog voor detail. Wat heeft ze jouw leuke tuin mooi weergegeven, en plezier om deze reportage te kijken.

    ReplyDelete
  6. Wauw wat tof!Een fotografe op bezoek in jouw prachtige tuin.Mooie foto's,zo kunnen wij een beetje mee genieten.

    ReplyDelete
  7. Dankjewel voor. Je lieve woorden…liefs Ria 🍀💕🍀

    ReplyDelete
  8. Hartstikke leuk Alet, de foto's zijn prachtig. Net zoals jullie tuin! X

    ReplyDelete
  9. wat een prachtige foto's zijn het ! Beetje late reactie maar ik vergat steeds te kijken :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts