Herfst in het bos

















Het weer nodigde niet uit om er op uit te trekken zondag. Maar ondanks de dreigende lucht gingen we toch naar het bos voor een herfstwandeling.
Zoals de traditie gebiedt gingen we op pad met een tas om mooie herfstschatten te verzamelen. Bladeren, eikels, kastanjes, takjes, mos.... de buit was kleurrijk en veelzijdig.
Wat me meteen opviel was dat er ontzettend veel (soorten) paddestoelen te vinden waren. Echt niet te geloven. Op het laatst vonden we zelfs nog een 'echte' rode met witten stippen!

Comments

  1. Een paarse paddestoel....heb ik geloof ik nog nooit gezien.

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie foto's! Volop genieten in de natuur met zijn mooie kleuren hè.

    ReplyDelete
  3. Wat heb je weer een prachtige foto's gemaakt, mooi die paddenstoelen en leuk die van de kinderen.

    ReplyDelete
  4. Puur genieten dit. Ja door de natte zomer is het hier ook een erg goed paddestoelen jaar. Ik mag ze graag zien. Ze schijnen massaal geplukt te worden. Dat vind ik dan wel weer jammer.

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige foto's!!! En zelfs een paarse zwam ontdekt! Heel mooi om te zien, deze fotoreeks, je wordt er meteen blij van.

    ReplyDelete
  6. Prachtig! ik realiseer me nu dat wij nog helemaal niet in het bos zijn geweest deze herfst ;-) Snel nog maar gaan doen. Wil ook nog wel wat van die mooie zwammen vastleggen op de foto.

    Groetjes,

    Stephanie

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts