Perfect happy moment






Perfect moment
zo'n moment dat alles lijkt te passen,
ineens zomaar, zonder dat je het verwacht.

Ik verlaat het huis,
in huis is het stil,
iedereen ligt nog heerlijk te slapen,
na een feestelijke nieuwjaarsnacht.

Buiten is het stil,
bladstil,
niemand op straat,
verlaten.

Het is koud,
ijskoud,
en alles is wit,
het heeft flink gevroren.

Ik start de auto en rijd de straat uit,
bewonder het witte platteland dat me omringd,
en zing mee met Happy New year van Abba
dat op de radio wordt gedraaid.

Ik voel me op dit moment perfect gelukkig.

2016 bracht ons behoorlijk wat moeilijke en confronterende momenten.

Maar ik weet het zeker of hoop in ieder geval op een jaar 2017
vol met perfect gelukkige momenten zoals deze.
Een wens jullie hetzelfde.

Happy New Year iedereen!

Comments

  1. Oh, wat een fijn moment moet dat geweest zijn.
    Ik wens jou heel veel van zulke momenten in 2017, samen met je gezin of alleen (ook lekker namelijk af en toe).

    ReplyDelete
  2. Gelukkig nieuwjaar! Wat een mooie kaartjes. En wat aangenaam om deze tekst hier te lezen 😉 Ik wens voor jullie een jaar met een goede gezondheid, creativiteit en fijne familie/vrienden momenten.

    ReplyDelete
  3. Dat is alvast een prachtig begin van het nieuwe jaar. Als je oplet zijn deze momenten er vast elke dag. Ik wens je nog heel veel van dit soort fijn geluk! Gelukkig 2017 😚

    ReplyDelete
  4. Superleuk, ik word er zelf gelijk ook een beetje happy van :-)
    Groetjes, Sigrid

    ReplyDelete
  5. Happy New Year! Wat heb je dit fijn en mooi omschreven! Stilte, kou en het platteland....goed recept voor happiness (in mijn ogen :)! Mooie donderdag gewenst.

    ReplyDelete
  6. Het allerbeste wens ik jou en je gezin voor 2017!
    X Liza

    ReplyDelete
  7. Je maakte zo'n mooie kaart, dank je wel!
    Geluk is er soms opeens. Het is geen manier van leven, maar herkennen. Fijn gevoel, X

    ReplyDelete
  8. Fijn om het nieuwe jaar te beginnen met zo'n genietmoment. Ik wens je er nog vele toe.

    ReplyDelete
  9. Wat mooi omschreven Alet! Ik wens jullie een megaMOOI 2017 toe en dat alles wat wenselijk is mag uitkomen XOXO!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts