Verjaardagspost van Marloes en een DIY prikbord


Hier dan het resultaat;
van de geverfde lijst maakt ik een prikbord.
Ik kocht kurkplaten bij de bouwmarkt die ik op maat sneed en in de lijst bevestigde.


De geverfde bloemen van de Annabelle en Hortensia legde ik onder een stolp
met een dunne draad led lampjes.
Vooral in het donker geeft dat een mooi effect.






De post op het prikbord, de prachtige stempel en mooie washi tape zijn van Marloes.

Lieve Marloes, ik was je niet vergeten hoor.

Er kwam alleen van alles en nog wat tussendoor. Fijne en minder fijne dingen maar dat doet er verder niet toe.
Ook jou allerfijnste verjaardagspost krijgt een plekje in huis en hier op de blog. Het lijkt net of ik een hele maand jarig ben geweest......
Voor alle medelezers; zeker een kijkje nemen op de geweldige blog van Marloes
by marloes thuis. Doen hoor!

Comments

  1. Super post is het, zo fijn en mooi!
    Je prikbord is de mooiste en lekker groot ook.
    En verrassend, je lichtblauwe bloemen. Prachtige eenvoud, zo'n mooi stilleven.
    Fijne zondag X

    ReplyDelete
  2. Mooi kleur heb je de lijst gegeven!x

    ReplyDelete
  3. Ohhhh, ik ga er helemaal van blozen... wat een mooie presentatie, prachtig!!!
    Ik herken het wel hoor, zo ben ik door omstandigheden nog steeds niet in de gelegenheid om het bloggen weer op te pakken... en ik mis het zo :-(

    ReplyDelete
  4. Prachtig! Mooi geheel zo.
    Fijne dag!

    ReplyDelete
  5. Ik loop weer achter zie ik! wat een leuk kado. Het prikbord is super! mooie kleur ♡

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts