Give me a word ..........weekly challenge n°3

La Baleine - De Walvis

Wij lezen op het moment het boek "De Tuin van de Walvis" van Toon Tellegen, prachtig geïlllustreerd met tekeningen van Annemarie van Haeringen.

Het is een mooi verhaal over een walvis die droomt van een tuintje met een bank (de fontein heeft hij al)........

Ik gebruikte het boek ook als inspiratie voor m'n weekly challenge.
Het resultaat is deze zelfgemaakte walvis stempel.






My weekly challenge;
....... mooie Franse en Nederlandse woorden 'verzamelen' en op kaarten illustreren met een tekening, stempel, collage...............
Heb je een mooi, schattig, grappig, inspirerend, ontroerend lievelingswoord, kun je hieronder een berichtje achterlaten. 
Wie weet zie je 'je woord' hier binnenkort voorbij komen. Merci!


#

........'collectionner' des jolis mots (néerlandais - français) et personnaliser une carte mot avec un dessin, tampon, collage.......

Si tu veux, tu peux me laisser une message avec un mot que t'aimes  ou que tu trouves drôle, marrant, rigolo......
Et peut être tu 'le' verras bientôt ici. Merci!

Comments

  1. Op aanraden van Ageeth zeg ik het woord: Strooigedachten.
    Ben benieuwd wat je daar van kan maken.
    Fijne zaterdag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prachtig woord. Ik ga proberen iets leuks te bedenken. Nog een fijne zondagmiddag daar!

      Delete
  2. Dat lijkt met een mooi boek met prachtige illustraties. Goed dat je voorleest in het Nederlands!
    Ik vind het Franse woord voor walvis zo mooi, baleine. Het roept plaatjes op van prachtige kostuums met baleinen. Binnenkort 'doe' ik mee met een woord.
    Je stempel vind ik mooi! En ik zie ook een walvisbaby.

    ReplyDelete
  3. Baleine! Mooi! (En dat boek heb ik ook gekocht. Al mijn kinderen al te oud. Maar zo mooi!!)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts