Tasselslinger van stof - DIY










Knutselen doen we eigenlijk altijd aan de keukentafel. Onze tafel is groot en er is veel ruimte om lekker te rommelen en alle spulletjes uit te stallen.
Zo ook deze morgen. Buiten regende het, dus we bedachten iets leuks om binnen te doen. We maakten deze tasselslinger met reepjes stof, kant, katoen garen en kralen.

In augustus vieren we een paar verjaardagen op de camping en we vinden vast nog wel een klein plekje in de tas om deze mee te nemen. 
Zal vrolijk en feestelijk staan in de tent.

Het is een vrij eenvoudige DIY dus plaatste ik hier geen werkbeschrijving.
Op de foto's is duidelijk te zien, denk ik, hoe we te werk zijn gegaan.
Mocht je toch nog een vraagje hebben dan kun je deze natuurlijk hieronder achterlaten.



Comments

  1. LEUK!!!! Veel plezier ervan bij het vieren op de camping.

    ReplyDelete
  2. Kleine moeite groot plezier. Leuk hoe iets relatief eenvoudigs er zo gezellig uit kan zien. Dat worden vrolijke verjaardagen op de camping. Geniet ervan en gefeliciteerd met de jarigen.

    ReplyDelete
  3. Wat een vrolijke slinger hebben jullie gemaakt.

    ReplyDelete
  4. Wat een vrolijke slinger hebben jullie gemaakt.

    ReplyDelete
  5. Zo'n leuke slinger zal de feestvreugde versterken. Mooi!
    Ik wens jullie veel plezier samen, X

    ReplyDelete
  6. Oh heerlijk zo'n slinger. De ideale manier om al je leuke stofjes eens flink onder handen te nemen. Ik kan restjes nooit weggooien en heb dus heel veel kleine lapjes waar ik dan wel een quilt van kan maken, maar daar gaat zoveel tijd inzitten hihi. Dit vind ik dus superleuk! Heel veel plezier met al die verjaardagen in het vooruitzicht!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts