It's some kind of a weekend..........

DIY Kussenhoes met oud t-shirt
Coussin avec ancien t-shirt
(français ci-dessous)

Op woensdag ben ik vrij dus op dinsdag heb ik al een soort van vrijdag gevoel met een mini weekend voor de deur. Heerlijk toch!
Er moet genoeg gebeuren op woensdag en op woensdagmiddag wordt er heel wat gebracht en gehaald; sport, verjaardagsfeestjes, spelen met vriendjes en vriendinnetjes......
Maar sinds kort (2e schooljaar) gaan ze hier (in Frankrijk) op woensdagmorgen weer naar school en hou ik 's morgens zelfs nog een beetje tijd voor mezelf over.
Ik ben deze week maar weer eens met een klein naaiprojectje begonnen.
Mijn jongste is gek op tijgers (op het moment) en ik had hier nog een oud t-shirt liggen met print van een tijger. Leuk om dit nog te gebruiken. Ik heb de print uitgeknipt en op een kussensloop gestikt.
GGGGRRRRRR net echt hè!

#

Le mercredi je ne travaille pas et le mardi j'ai toujours une sorte d'impression d'être en mini-weekend. C'est très agréable.
Malgré le fait qu'il y a beaucoup de choses à faire le mercredi (devoirs, conduite pour le sport, les anniversaires etc....)
j'arrive à me libérer un peu de temps depuis qu'ils vont à l'école le mercredi matin.
Cette fois ci j'ai fait un peu de couture.
Mon plus jeune adore les tigres pour le moment et j'avais encore un
vieux t-shirt avec un image de tigre que j'ai découpé.
Ensuite je l'ai cousu sur un coussin.

GGGGRRRRRR on dirait un vrai n'est ce pas!
 
  



Comments

  1. Die is leuk (kussen en kind)! Heb je het er met een zig-zag steek opgenaaid of er in?

    ReplyDelete
  2. Met zig-zag steekje erop genaaid.
    Hij is erg blij met de stoere tijger-kussen en is er vanavond mee gaan slapen......

    ReplyDelete
  3. Superleuk idee! Hoe heb je de tijger groen gekregen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. De print van de tijger was al groen.
      Dus alleen de print uitknippen en op de kussensloop stikken.
      Gemakkelijk en snel te maken en een mooi resultaat.....

      Delete
    2. Haha, ik zie nu pas dat jouw tweede foto een zwart/wit foto is :-)
      Dat verklaard een hoop ;-)

      Delete
  4. Mooi geworden! En dat boekenplankje is ook leuk zeg <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje, het boekenplankje is oorspronkelijk een bordenrekje.
      Ben er zelf ook erg blij mee.

      Delete
  5. Dankjewel Ann.
    Leuk dat je even komt kijken.

    ReplyDelete
  6. super stoer!! erg goed idee!!

    groetjes Juffrouw Gans

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts