DIY last minute Easter Decoration idea 3





Met dit konijntje legden we de lat iets hoger als met die van eergisteren.

Je hebt deze misschien al eens op Pinterest gezien.

We hadden het al twee keer eerder geprobeerd deze week maar ik vond maar geen goede uitleg op internet. Dus dat draaide iedere keer op niets uit.

Met deze uitleg werd de derde keer scheepsrecht.

Ik vind het zo mooi en kunstig wat je allemaal wel niet met papier kunt maken/ vouwen.

De mooiste origami papiertjes zijn te koop, met de prachtigste kleuren en motieven.

Maar ik vind het misschien nog wel mooier om oud papier te (her)gebruiken; oude boeken, landkaarten, oud patroonpapier.......

Dit keer gebruikte ik een folder van de Sissy Boy.
Mooi door het kleurenpalet.

Prachtige kleuren en de Loungechair zou niet misstaan op ons terras.
Jammer want hij een beetje aan de prijzige kant.

#


Ce lapin était un peu plus compliqué à faire que celle d'avant hier.

Peut être vous l'avez déjà vu sur Pinterest.

Plusieurs essaies cette semaine mais je ne trouvait pas la bonne explication. 

Avec le lien ci-dessous ç'a finalement fonctionné.

Magique, ce qu'on peut faire avec du papier!
Ce n'est pas pour rien qu'on appelle l'origami l'ART du pliage papier

Des magnifiques feuilles d'origami sont à vendre avec 
d'innombrables motifs et couleurs.

Mais j'aime peut être plus encore (ré)utiliser du papier "ancien": pages de vieux livres, anciennes cartes routières ou feuilles de patron...... 

Pour ce lapin j'ai utilisé une brochure du magasin Sissy Boy.
Trop joli avec le palet de couleurs.

J'adore le Loungechair d'ailleurs. Il sera parfait sur ma terrasse..... 




Dit konijntje is zo mooi geworden dat hij een plekje
onder deze stolp verdient.
De snijplank, handgemaakt, is van Zilverblauw, deze kreeg ik een tijdje geleden voor m'n verjaardag.
Te mooi om in de keuken te gebruiken. Dus tot nu toe doet deze vooral dienst als decoratie.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne zonnige tweede Paasdag!

#


La planche à couper est fait main de Zilverblauw.
Pour l'instant je m'en sers qu'en décoration.
Trop jolie à utiliser dans la cuisine pour l'instant





Comments

  1. Hij is wederom goed gelukt! Mooie snijplank van Zilverblauw!
    Jullie ook nog een hele fijne 2e Paasdag XxX
    Zonnig is het hier niet meer :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. We hebben de zon hier de hele dag niet gezien. Wel veel buiten, in de tuin, geweest

      Delete
  2. Wat een snoepje! Ik vind je styling ook cool, met primulabloemetjes.
    Ach, je hebt de snijplank van Zilverblauw. Prachtig! Ik ben blij dat er nog meer mensen zijn zoals ik en iets heel moois (en duurs) dan (eerst) niet gebruiken. Ik heb een wolksnijplank van SNUG en dat is van hetzelfde laken een pak.
    De zon komt nu net door, yeah!

    ReplyDelete
  3. Oja, die wolksnijplanken zijn ook mooi. Tja zonde toch om meteen te gebruiken, 'k wil er eerst zo een tijdje van genieten.
    We hebben hier de zon niet gezien.

    ReplyDelete
  4. Super!!! erg leuk!

    ReplyDelete
  5. Verliefd op jouw konijn :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts