Corfu 2 - Souvenir uit de natuur


Op het strand wordt er altijd gezocht naar schelpen, stenen......
en stiekem hoop ik altijd nog een fles met een brief uit een
ver land te vinden.

Bijna net zo leuk is dit steentje wat ik vond op het strand van Corfou.

Ik heb het een hele tijd bij me gedragen in m'n portemonnee.
Uiteindelijk heb ik er een hangertje voor aan een kettinkje van gemaakt!
Erg benieuwd wat jullie er van vinden........

#

A la plage nous cherchons toujours des coquillages et des cailloux.....
et à chaque j'espère trouver une bouteille à la mer venant 
d'un pays lointain.....

A la plage à Corfou je n'ai pas trouvé une bouteille mais un autre petit trésor, 
ce petit caillou....
Longtemps je l'ai gardé avec moi dans mon portemonnaie
mais finalement j'en ai fait un pendentif pour un collier.
Qu'est que vous en pensez?

Comments

Post a Comment

Popular Posts