DIY - kraamkadootje - cadeau de naissance



Helemaal blij wordt ik van de stofjes van 'Petit Pan'. 
(en niet alleen van de stofjes trouwens, ze verkopen nog veel meer prachtige spulletjes)
 Al die vrolijke kleurtjes......
Nu had ik al een hele tijd geleden een pakketje met allemaal restjes stof gekocht waar ik
nog steeds iets van maken wilde.

Daarbij zocht ik ook nog een paar leuke kraamkadootjes
en leek het mij leuk om een paar slabbetjes te maken.....

Dus zodoende.......

Eerlijk toegeven; de slab op de foto heb ik niet zelf gemaakt.
M'n moeder heeft me geholpen want ik heb een klein ongelukje gehad en m'n sleutelbeen gebroken.
Hopenlijk gaat het binnenkort weer iets beter en kan ik de volgende zelf gaan maken.......
(wordt dus vervolgd)

#

J'adore les tissus de 'Petit Pan' et pas seulement leurs tissus d'ailleurs....
ils vendent plein d'autres choses trop jolie!
Plein de couleurs qui rendent de bonne humeur.
 Il y a quelques temps, j'avais acheté des chutes de tissus dans leur magasin à Paris
 et je les n'avais pas encore utilisés.

Je cherchais également quelques cadeaux de naissance
et je me suis dit que ça serait bien de fabriquer quelque chose.
Ci-dessous le résultat!

Je dois toute même admettre que j'ai eu de l'aide de ma maman pour le bavoir 
sur la photo....
(petit accident, j'ai la clavicule cassée)
Mais j'espère bientôt aller mieux et coudre moi même le suivant.
Donc à suivre!

Comments

Popular Posts