Opruimen en fijne post




Eeehhhh Nee, we gaan niet verhuizen.
Wat ben ik aan het doen dan? Nou Opruimen!

Aangestoken misschien door alle titels, blogposten en stukjes in tijdschriften over opruimen, ontspullen en alle foto's op Pinterest met mooie opgeruimde kamers enzo.

Het vloog me zomaar in één keer aan. 
Alhoewel ik liep er al wel een tijdje over na te denken, niet wetende waar te beginnen.
En toen was het in één keer zover en moest het gebeuren.
Het is een soort van grote voorjaarsschoonmaak maar dan in het najaar.
Misschien komt het ook wel door het mooie weer........

Als ik dan eindelijk een keer begin, dan is het ook niet een beetje, neeeee,
dan gaat meteen de hele boel over de kop en wordt het meteen grondig aangepakt.
Wat betreft bewaren, ben ik echt behoorlijk erg en kan ik heel moeilijk afstand doen van dingen. Ik ben nogal een 'bewaarmiep' zeg maar.

Of het er erg Marie Kondo-Proof aan toe gaat, dat betwijfel ik. Haar boek heb ik
in ieder geval (nog) niet gelezen.

Ik ben in de kamer begonnen, ik ben nog lang niet klaar maar ik voel me al wel een stuk 'lichter'.

We brengen ook meteen maar een paar kleine veranderingen aan.
De boel wat verschuiven, een likje verf op de muren..........

Ik hoop jullie binnenkort het resultaat te kunnen laten zien.





Tussen de bedrijven door kreeg ik bezoek van de postbode die me 
dit geweldige pakketje van Ageeth bracht.
Prachtig ingepakt met erg mooie inhoud.
Ik ben super blij met m'n gumhouder die hier voor mij op het bureau ligt te pronken. Ook zat er een klein cadeautje voor Lynn bij, ze is helemaal in haar nopjes met de schattige rolletjes Washi tape. Merci lieve Ageeth (Ogenzalf).





Comments

  1. Alet, het hangt zeker in de lucht ;-) want ja, ja, ook ik (wij) zijn grondig aan het opruimen geslagen. We zijn boven begonnen maar gelijktijdig was er een oproep via TV-Gelderland voor oude kleding die men zeer goed kan gebruiken voor de vluchtelingen die hier in Nijmegen gaan komen. Dus ook de kledingkasten moeten er aan geloven. En met het oog op de aankomende verhuisperiode mag/moet er ook het één en ander weg! Wat krijgt een tweede leven? Wat gooien we weg? Wat gaat er naar de kringloop? Wat op Marktplaats... we zitten hier momenteel echt in de zooi en tussen de dozen maar er komt een moment, dan is het zowaar opgeruimd :-) Suc6 daar, ik zal aan ji denken! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jij ook succes daar. En tussendoor, af en toe wel van het zonnetje genieten hè.

      Delete
  2. Er zitten wel mooie dingen tussen, niet te rigoreus weggooien hè.
    En post van Ageeth.... altijd leuk. Die mooie strikjes kreeg ik ook.

    ReplyDelete
  3. Ah, ik ken dat gevoel en zou het wat vaker willen hebben ;-)
    Heerlijk is dat, opruimen en schoonmaken. Zeker wanneer het klaar is. Het maakt het hoofd ook lichter, vind ik!
    En weer nieuwe stillevens maken :-)
    Graag gedaan, de kadootjes.

    ReplyDelete
  4. ik hou van dit soort foto's en van opruimen! Heerlijk!

    ReplyDelete
  5. Je pakt het gelijk grondig aan! Ik zie er ook altijd tegen op maar het zijn de lente kriebels die je op het opruim pad zetten. Als het eenmaal opgeruimd is , voelt dat zo goed aan! Veel succes!

    ReplyDelete
  6. ik word altijd zo vrolijk van je blog!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts