Making garlands










Een vrolijk, mooi, persoonlijk kadootje voor een verjaardag, andere feestelijkheden of gewoon zomaar.
Vrij snel en eenvoudig te maken en gemakkelijk per post te versturen.

De inspiratie kwam van Ageeth (Ogenzalf) die mij alweer even geleden zo'n zelfgemaakte slinger stuurde Toilylu 2015 Januari. Deze heeft hier nog altijd een ereplaatsje.


Het duurde even voor ik zelf in actie kwam. Ach, jullie weten vast wel hoe dat gaat en dat lijstje met 'zou ik nog eens willen maken' is best wel lang.


Maar met het opruimen en uitzoeken van de Flow tijdschriften kwam het er eindelijk van. Uit de bladen die weg gingen knipte ik de pagina's met prachtige prints en illustraties.

Want zomaar weg doen vind ik best wel jammer en zo kan er nog mooi van genoten worden. Ik wens jullie allemaal alvast een fijne week!

Comments

  1. Ik ben dol op zulke slingers. En vind ze ook zo leuk om te maken. Soms heel bont, dan weer gesorteerd op kleur, je kunt er alle kanten mee op.

    ReplyDelete
  2. Een heerlijk werkje met mooi resultaat! Ik hou ook van de doorkijkjes in jullie huis. Mijn grote pons voor cirkels is stuk en ik ga nu toch echt een nieuwe kopen. Zit Lynn ook achter de naaimachine?
    Zo'n lijstje heb ik trouwens ook.
    Ik wens jou en de jouwen een goede week, X

    ReplyDelete
  3. Een heel leuk idee, staat bij mij ook nog op de lijst!
    Slingers staan altijd vrolijk, maar zo eentje dat dan ook nog eens gemaakt werd van iets dat je zou weggooien, is helemaal super :-)
    Groetjes, Sigrid

    ReplyDelete
  4. Wat een fijn werkje en wat een mooi resultaat! Altijd leuk zo'n vrolijke slinger!

    ReplyDelete
  5. Slingers doen het altijd goed in een huis en het maken ervan is denk ik ook een leuk klusje. 3 x plezier dus. Lezen, knippen en zien.

    ReplyDelete
  6. Wat zijn ze mooi!
    Momenteel ben ik met confetti slingers bezig voor een bruiloft...ook zo leuk!
    Fijne dag! X

    ReplyDelete
  7. Wat leuk, Alet. Gebruik je daar een pons voor? Moet ik ook eens naar op zoek dan, want al die rondjes uitknippen...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja inderdaad Marthy, anders is het bijna niet te doen denk ik. Al een tijdje twijfelde ik om zo'n pons aan te schaffen want deze is nu niet direct goedkoop. Maar ik heb er zeker geen spijt van.

      Delete
  8. Wat leuk zo'n papierslinger! Alsof het elke dag een beetje feest is!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts