Blauwe regen in de regen.










Dat het regende 
dat lijkt zo lang geleden.
Zo snel gewend aan het mooie weer en de zon 
en die verveeld niet zo snel.
Deze morgen was het grijs en nat
maar de blauwe regen (Wisteria) brengt kleur!
Meer paars dan blauw deze 
schoonheid.
Oftewel "Purple rain",
Dit nummer bezorgd mij iedere keer weer
kippenvel.
Onze Wisteria
bloeit wel 2 of 3 keer per jaar.
Behalve dat we ieder seizoen 2 keer snoeien
doen we er niet zoveel aan.
Wel staat het toevallig beschut en in de zon
en daar heeft 'deze dame' behoefte aan.





Comments

  1. Mooi, weelderig en een overvloed aan bloemen. Een plaatje in je tuin. Mooi zo met de regen erop!

    ReplyDelete
  2. Mooie paarse bloemen, zelfs met de regendruppels erop. Prachtige foto's.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ook in de regen prachtig! Niet dat ik op regen zit te wachten maar we kunnen hier wel een buitje gebruiken alles is droog. En de regentonnen zijn al leeg.....

      Delete
  3. Deze dame heeft terecht sterallures! Mooi!!

    ReplyDelete
  4. Genieten maar! Ik heb ook een paarsbloemige klimplant, de akebia, en de geur is hemels als je er onderdoor loopt. De natuur schenkt ons prachtige dingen.
    Mooie foto's!
    Groetjes, Sigrid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deze blauwe regen ruikt inderdaad ook heerlijk Sigrid!

      Delete
  5. Wat een mooiert en wat maaktje je er prachtige foto's van.

    ReplyDelete
  6. Volgens mij als ik in jouw tuin zou zitten dan ga ik er nooit meer weg, haha! Prachtige blauwe regen en ik hou van dat soort muren! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts