Dolly Plaid -> week/ semaine 19











Dolly Plaid t/m week 19
Met een inhaalslag bezig.................. tenminste dat hoop ik toch.
Nu maar duimen, of gewoon doorhaken, dat er niks tussen komt deze week.
Het is wel aanpoten hoor en eigelijk te warm met zo'n grote wollen deken op je schoot. Ja, want dat is het inmiddels toch geworden; een grote deken.
Maar ik ben het een beetje zat om er iedere keer 2 of 3 weken achteraan te hobbelen dus ik haak en haak en haak en haak..........

Uitleg Dolly Plaid op de site van La Maison Victor

Explication Dolly Plaid Français sur le site de La Maison Victor

De gouden regen staat voor de zoveelste keer in bloei dit jaar, niet zo uitbundig als de eerste keer maar het blijft prachtig.
Het houten wasrek is handwerk en gemaakt door m'n vader. Staat niet alleen prachtig bij ons in de tuin maar is zeker ook zeer praktisch en wordt vaak gebruikt!


#

Je crochète le Dolly Plaid, ci-dessus l'explication sur le site de La Maison Victor.
Je suis contente car j'ai rattrapé mon retard et j'ai fini semaine 19 en avance :-)


Comments

  1. Wat wordt het Dolly plaid mooooi !!!!! , wat een werk maar je hebt er wel eer van!
    Met warme groet Manon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Manon! Ik zou wel blij zijn als hij over een paar weekjes af is.

      Delete
  2. Wat een gave kleuren! Prachtig!X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Van het grijze garen heb ik wat bij moeten kopen maar verder allemaal restjes wol. Was wel een beetje bang dat het niet bij elkaar zou passen maar het valt me best mee zo.

      Delete
  3. Prachtig Alet, je plaid en het wasrek.
    Je blauwe regen is Wisteria. Jaren geleden hebben wij de plant aan de zijkant van het huis weggehaald omdat hij in het balkon woekerde en de houtduiven beleven nestelen. Toch wel jammer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toen we hier zijn komen wonen hebben we de blauwe regen verplaatst en hij lijkt het op deze plek prima naar zijn zin te hebben.

      Delete
  4. Wat een prachtig exemplaar, die mooie deken van je. Ik vind het wasrek ook een fantastische eye catcher in jullie tuin. Liefs

    ReplyDelete
  5. Handig dat wasrek bij het fotograferen van je deken. Allebei prachtig.
    En blauwe regen, zo mooi. De foto's ervan ook.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja het blauwe wasrek komt voor van alles en nog wat van pas. Ze vinden het hier ook leuk om er een tent/ hut mee te bouwen.

      Delete
  6. Wat een toffe wasrek!!Ik ben geen echte fan van haken,maar jouw deken is wel mooi.Mooie bloemen en foto's trouwens.

    ReplyDelete
  7. ja wat iedereen al zegt: die plaid is prachtig om jaloers op te worden en het wasrek ook!!!

    ReplyDelete
  8. Net zoals, Bertie, jaloers op je plaid en vooral op je wasrek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci Marthy. Het wasrek is extra waardevol voor mij omdat het door m'n vader gemaakt is. Dat maakt het extra bijzonder.

      Delete
  9. Wat een werk! Maar wat wordt hij mooi! Wat een mooi rek waar die ophangt.

    ReplyDelete
  10. Wat een onderneming! erg stoer en mooi!
    Mooie foto's!!!
    Ik ga deze winter een workshop haken doen! Komt niet in e buurt van jouw kunstwerken maar je moet ergens beginnen!! Hihi, Ik neem het ieder jaar voor maar het komt er nooit van . Hetzelfde geldt voor breien! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts