Kringloopgeluk: een allerliefst hertje









De verkoopster in de kringloopwinkel reageerde een beetje verbaasd toen ik zie dat ik dat hertje ook graag mee wilde. "Het is van plastic hoor": zie ze. Blijkbaar vond ze het maar een raar ding en was ze verrast door mijn vraag. Het hing, een beetje verborgen, aan de muur achter de kassa, speciaal op mij te wachten leek het wel. De onverwachte vondsten zijn altijd het leukste. Een typisch geval van kringloopgeluk waar ik erg blij van werd en ik was niet de enigste; hij hangt inmiddels mooi te zijn boven het bed van m'n dochter. 
En zeg nou zelf; hij ziet er allerschattigst uit toch?

Comments

  1. Zeker weten, een alleraardigste aankoop. Snap wel dat je dochter er blij mee is.
    Goed weekend.

    ReplyDelete
  2. Daar hadden ze het gehangen met de gedachte moeiijk verkoopbaar maar wie wordt er nou niet op slag verliefd op zo'n schattig hertje. Leuke vondst!

    ReplyDelete
  3. Perfect (met bloemetjes). Mooi plastic is niet lelijk ;-)
    Goed weekend, X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hè, dat madeliefje maakt het helemaal af ;-)

      Delete
  4. Wat leuk dat je dat zo maar in een kringloopwinkel vindt. Zo'n vondst maakt je hele dag goeden je dochter is er blij mee.

    ReplyDelete
  5. Hoe schattig en ideaal voor op een meisjes kamer!

    ReplyDelete
  6. IK ben helemaal verliefd!!! wat een topper!! kom je nooit tegen!! Wat een vondst!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts