Always magic in the woods










Bos. 
Het heeft iets magisch, iets sprookjesachtigs vind ik.
Je kunt je er zo klein als klein duimpje voelen tussen al die reusachtige bomen.
De al grote fantasie van ons drietal slaat op hol als we door het bos lopen.
Met op kop, de jongste. De allerengste en gevaarlijkste beesten zouden op ons pad kunnen komen, een heel sprookjesboek vol; wolven, slangen, draken. Maar we hoeven niet bang te zijn, hij zal ze allemaal verslaan......
Je begrijpt dat dit een grote geruststelling voor ons is.(Knipoog)

Deze foto's zijn van afgelopen zondag.
De sporen van de harde wind en de regen (van de week ervoor)
waren nog duidelijk zichtbaar.
Meerdere ontwortelde reusachtige bomen lagen over de wandelpaden, overal waterplassen en veel modder.
Je begrijpt het , het werd een sportieve wandeling.
Maar het was heerlijk met de zon die volop scheen.
 Het was wel fris maar we eindigden op een terras waar we ons
opwarmden met lekkere warme thee en chocolademelk!

#

La forêt a quelque chose de magique.
On peut s'y sentir aussi petit que le petit poucet au pied de tous ces arbres géants.

L'imagination de nos 3 mousquetaires s'emballe quand on s'y promène.
Surtout le plus jeune s'imagine croiser tous les animaux qui peuplent les comtes de fées;
le méchant loup, le dragon, des serpents.....
"Mais n'ayez pas peur" dit-il "je suis très fort et je vais tous les battre".
Vous comprenez que nous sommes de suite rassuré......

Ces photos ont été pris dimanche dernier. Il faisait un temps frais mais avec du soleil.

Cette balade super agréable a été clôturé avec un the et du chocolat chaud sur une terrasse.




Comments

  1. Magisch dekt de lading! Mooi!
    De laatste foto is ook zo prachtig :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci! Zo fijn, buiten foto's maken. Lukken altijd beter als binnen.

      Delete
  2. mooi, zo wandelen in het bos, met dat heerlijke zonnetje erbij:)

    ReplyDelete
  3. Heerlijk! Wat een prachtige foto's!!

    ReplyDelete
  4. Ik ben dol op het bos! Als ik zo je foto's zie mis ik ons huisje in het bos wel ;-)
    Mooi genomen

    Groetjes,

    Stephanie

    ReplyDelete
  5. Ik ben dol op het bos! Als ik zo je foto's zie mis ik ons huisje in het bos wel ;-)
    Mooi genomen

    Groetjes,

    Stephanie

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts