DIY Birthday Candies Bags

Gisteren jarig en vandaag uitdelen op school.
We maakten papieren puntzakjes met behulp van de duidelijke uitleg van Ageeth; zie link hieronder
Hier haalde ik trouwens ook het idee vandaan.
We gebruikten pakpapier van de Action en Washi tape van de Hema.
In het zakje deden we een potlood met gummetje van de Hema, een auto-chocolaatje en strooigoed.

Pepernoten kennen ze hier in Frankrijk niet maar als ze ze hier proeven vragen ze ons altijd om een zak voor ze mee te nemen als we weer eens naar Nederland gaan.
Misschien moet ik eens overwegen om hier een 'pepernoten' winkeltje te openen?




L'anniversaire c'était hier et aujourd'hui il y eu la distribution de 'bonbons' pour les copins de classe.
Nous avons fabriqué des sachets en papier avec l'explication d'Ageeth; voir lien
Nous avons utilisé du papier d'emballage de chez Action et du Washi tape de chez Hema.
Dans le sachet nous avons mis un crayon et gomme, un chocolat et quelques bonbons.

Comments

  1. Wat een heerlijk ventje is jullie Toine! Leuke traktatie ook, Ageeth heeft superideeën! Leuk bakpapier trouwens van de Action :-)

    ReplyDelete
  2. Wat een mooi feestvarken en wat kijkt hij trots! Jullie hebben er een fantastische traktatie van gemaakt.
    Voor zover ik weet maken Fransen graag alles zelf qua eten, dus ik zou er een recept aan wagen wat de nootjes betreft!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goed idee. Ik heb nog wel een lekker pepernoten recept.

      Delete
  3. Ik ben een beetje laat, maar nog gefeliciteerd!
    De zakken zien er leuk uit zeg. Dat moet echt een feest zijn geweest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Liza, Toine vond het in ieder geval een feest. Helemaam trots.

      Delete
  4. Leuke traktatie! Super idee! Leuke foto van Toine trouwens ;) hij is er heel blij mee zo te zien.

    ReplyDelete
  5. En natuurlijk DE button! Haha erg grappig!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts