A cup of flowers



 

Gisteren in de supermarkt kwam ik deze tegen en ik nam ze mee voor mezelf. Vanmorgen heb ik ze in een paar oude kop en schotels van mijn oma gezet. Meestal heb ik wel bloemen in huis, dat maakt het huis meteen een stuk gezelliger. Wat de kleur van de bloemen word dat stond er niet bij. Dat is de verrassing!

Hier, en magasin, j'ai vu ces Jacinthes. J'en ai pris pour moi.
Ce matin, je les ai planté dans des anciennes tasses à ma grand-mère. J'adore avoir des fleurs dans la maison. Sur le pot, la couleur des fleurs n'était pas indiquée, ça sera une surprise.




Comments

  1. Prachtige kop en schotels, Alet! Mooie kleuren.
    Leuk, dat je niet weet welke kleur de hyacinten zijn.

    ReplyDelete
  2. Oh leuk! Mooi Hyacinten! Idee, Kan je een wedstrijd aan vast koppelen ;-) Raad de kleur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doe eens een gok..... Als je het raad heb ik nog wel wat leuks voor je...........

      Delete
  3. Erg leuk en wat een prachtige kopjes heb je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja en helemaal leuk dat ze van mijn ope en oma zijn geweest.

      Delete
  4. Ik hou zo van bollen in kopjes! Ik word er ook altijd zo vrolijk van. Heerlijk alweer wat voorjaar in huis, en dat terwijl de winter nog maar net begint.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts