Brownie met walnoten uit eigen tuin - Brownie avec noix du jardin

(français ci-dessous)

Dit recept vond ik in het tijdschrift 'Noorderland' van zomer 2013.
Brownie met walnoten. Hoe lekker is dat? Super lekker dus.
De walnoten komen uit onze eigen tuin. Zoals je hierkunt lezen.
noix-de-notre-jardin-walnoten-uit-eigen tuin 
Ik had er hulp bij om de noten te kraken en ook om de gardes en kom af te likken........

#

J'ai trouvé cette recette dans un magazine néerlandais
Brownies avec des noix. Trop bon!
Les noix viennent de notre jardin.
Comme tu peux voir ici.
noix-de-notre-jardin-walnoten-uit-eigen tuin 
En plus j'avais de l'aide, il en avais qui cassait les noix
et il en avait pour goûter. Presque meilleur que le résultat final.....






Comments

  1. Dat is een leuk recept en het ziet er smeuïg uit. Wat vinden ze het leuk en lekker dat aflikken :-) Mooie foto's Alet; ze nodigen uit om het recept te proberen. Ik heb dan weer geen walnoten...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ageeth, als we er genoeg vinden dan stuur ik er wel een paar jouw kant op! 30 gram is niet zoveel en kan volgens mij wel door de brievenbus ;-)
      Groetjes Marloes

      Delete
    2. Ageeth en Marloes, als jullie mij even jullie adres sturen zal ik jullie allebei een pakketje noord-franse noten sturen. Wie weet kunnen jullie dan a.s. weekend het recept uitproberen!

      Delete
  2. Ooo, Dat ziet er goed uit! Het water loopt me in de mond! Onze Mees gaat straks meteen even kijken of er weer walnoten op het veld liggen (er liggen vaak kapers op de loer). Dus dit recept komt als geroepen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. En Marloes? Genoeg walnoten gevonden om het recept te proberen?

      Delete
    2. We hebben er maar liefst (zit je goed?) drie gevonden... Haha, dat is vast niet genoeg! Sorry Ageeth, heb ik ook jou misschien blij gemaakt met een dode mus!

      Delete
    3. Bij de groenteboer zijn er ook verse walnoten! En geen (hoge) verzendkosten, lieve meisjes. Binnenkort ga ik 'm maken, yes!!!
      En het zijn bij ons dode muizen en geen mussen ;-))

      Delete

Post a Comment

Popular Posts