Lucky stars



Ik heb hiervoor stroken (20cm lang en 1cm breed) uit
uit de Flow geknipt.

J'ai utilisé des bandes de 20cm en longueur et 1cm d'épaisseur
découpées dans des pages du magazine.


"Luciferdoosje beplakt met Washi tape"
"Boîte d'allumettes décorée avec du Washi tape"



"Lucky stars"

Dit zag ik een tijdje geleden al in de Flow staan. 
Een mooi tijdschrift trouwens die ik iedere keer met 
veel plezier lees.

In de winkel had ik al eens slingers met deze sterretjes
gezien maar ik had er geen idee van hoe je die maken moest.

Dus toen ik deze DIY tegenkwam kreeg ik meteen zin
om dit eens uit te proberen.
Het is wel even een gepriegel maar
het wordt duidelijk uitgelegd
en als je eenmaal door hebt hoe het in elkaar zit
is het eigelijk vrij simpel.

#
  
Dans un magazine néerlandais qui s'appelle Flow 
j'ai vu, il y a quelques mois,
 un article 'DIY' qui expliquait  
comment faire des Lucky Stars.

Je connaissais les guirlandes avec ces petites étoiles
mais je n'avais aucune idée comment faire.
Ça me semblait plutôt compliqué.

Au début ce n'est pas évident
mais une fois qu'on a compris
c'est sympa et rapide à faire.

"Ook leuk: de jampotjes van Bonne Maman.
Bewaar ik altijd en gebruik ik als vaasjes, voorraadpotjes......."

"Jolie aussi: les pots de confiture de Bonne Maman.
Je les garde toujours et les utilise comme vase, pot de rangement.........."

Comments

Popular Posts